Nastan helg

Nastan helg, och vilken helg det kommer att bli! Maste erkanna att jag har lite forvantningar infor den. Jag kommer att vara utkladd till fange bland en grupp superhjaltar (de har fangat mig), eftersom superhjalredrakterna var slut nar det var dags for mig att bestamma vilken jag skulle vara.
Detta ska da ske i NYC. Forst ar det tydligen nagon parad vid 7 tiden pa kvallen, och efter det blir det blir det utgang pa nagot stalle som jag inte tror ar riktigt bestamt an. Vad som ska ske ikvall ar fortfarande osakert. Far val se vad som sker...

Forst under dagen ska jag leka make-up artist at lilltjejen som ska vara redo for sin Halloweenparad i skolan! Behover jag saga att det ska firas med pompa och stat? Inte att jag far sminka, alltsa, utan Halloween. Redan nar jag kom hit for nastan en manad sedan var det fullt med Halloweenprydnader i tradgardarna. Det kanns som att det ar ungefar lika stort som jul. Nu har jag i och for sig inte firat jul har och med tanke pa att det redan finns rader av julsaker i alla varuhus med stolthet (tank Ikeas julavdelning) sa ar det nog annu storre an vad det ar hemma. Men jag tanker absolut inte klaga. Julhelgen ar helt ouppbokad for mig an sa lange men jag tanker ga in for det. De har i alla fall en liten julgran har  som jag tanker kidnappa och satta in i mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0