Rainy days

Herregud vad det oser ner. Jag maste snart pallra mig ut till bilen igen och skolhamta. Men efter det sa jobbar jag bara i nagra timmar innan jag blir ledig igen. Ska da forsoka ringa hem. Det dumma ar att de tiderna som jag kan ringa hem har typ ingen kommit hem fran skolan/jobbet an! Ni far nog snart borja forvanta er att jag borjar ringa hem vid 10-11 pa kvallarna hos er.
Haha. Min vardmamma borjar nog bli lite orolig for mig. Hon sa att jag sag helt fardig ut igarkvall nar de kom hem, sa hon gav mig sovmorgon idag. Note to self: Lat ALDRIG barnen bada tillsammans igen. ALDRIG.
Ikvall ska jag pa mitt forsta LCC mote. Den gamla LCCn sa ju upp sig typ tva minuter innan hon skulle traffa mig, sa vi har en tillfallig overvakare som vi ska traffa pa Starbucks ikvall.

Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0