Such a citygirl!

Ska strax ivag och hamta bilen pa verkstaden. Varfor? Jo, for att batteriet bestamde sig for att do igar nar jag skulle hamta tjejen fran skolan, vilket resulterade i att vi fick knalla hem bast vi kunde. Nar vi kom till en gigantisk vattenpol stannade hon och tittade fragande pa den, pa den lilla leriga biten bredvid pa vilken man kunde ga bredvid och pa den tjocka strimman med lov som lag langs med vagen och tillslut pa mig. "Du far helt enkelt ga bredvid eller hoppa over loven", sa jag till henne. "... Kan vi inte ga tillbaka?" fragade hon chockat och pekade pa overgangsstallet tvahundra meter bort fran dar vi stod. 
" Du ar en san stadstjej!" utbrast jag nar jag lyfte henne over loven for att vi hade brattom hem.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni skulle se löven hemma hos mig!! Ingen katt vill kratta.

2009-10-28 @ 19:24:44
Postat av: Elinor

Tja, i all arlighet ar det nog lite svart for dem att gora det;)

2009-10-29 @ 00:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0