Sverige VS USA del 2

Sallad: Sverige 1 (All sallad är söt här. Har de sockrat den?)
Städningen: USA 1 (Har städerska imorrn sa det enda jag behöver göra är att plocka upp fran golvet. Hejda dammsugare! ... jag har nog inte ens sett en dammsugare här...)
Glassen: USA 1 (Har hittat ett underbart ställe där man kan se när de gör glassen. Yummy!)

Okej, det betyder att USA än sa länge leder kampen! Har kommit pa mig själv med att inte veta nar jag pratar engelska eller svenska igen. Jag har svenska ord pa tungan, och halvvägs ute kommer jag pa att ingen fattar vad jag säger. Fast de i huset har nog lärt sig vad " Jaaa", "Neej", "Ajajaj" och "Ooousch" betyder.  

En sak som jag saknar fran Sverige är Idol, i princip det enda svenska TV-programmet jag faktiskt följde. Det funkar inte esns pa TV4 plus, vilket jag har förväntat mig att se förra veckan. Snacka om att bli besviken när jag hade bäddat upp sängen med kuddar och mentos och inte kunde fa kolla pa mitt program. Av det jag har sett sa hejar jag i ar pa Tove. Kan man inte göra det när hon väljer att sjunga All These Things That I Have Done lat i direktsändning? Av alla i Idol är det nog hon jag har blivit mest imponerad av. Far väl leta lite efter pa internet efter andra sätt att se det pa.

Kommentarer
Postat av: Erika

Pratas ju supermycket om att se programmen live och direkt i mobiltelefonen. du borde faktiskt kunna hitta nåt känner jag.

2009-10-23 @ 16:53:52
Postat av: Elinor

hehe ja, tror du inte jag har provat? tv4 play funkar inte har... :(

2009-10-26 @ 04:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0