Tisdag

- Du maste borja jobba 06.30 imorrn, sa min vardmamma igarkvall. "Bla, det kommer att bli jobbigt" tankte jag och  krop ner i sangen innan klockan slagit halv 11. Men till min stora chock sa skotte sig barnen bast hittils. Kanske berodde det pa att vi hade en extra halvtimme att branna, men de at, gick upp till badrummet av sig sjalva (gick och gick, de fick aka med Elinor-taxin uppfor trappan), borstade tanderna och sprang sen ner for lite kvalitetstid med Wii och TVn.
Exakt klockan 07.46 lamnade jag av dem utanfor skolan med en kvart till godo. Nu sitter jag och ater frukost och dricker mitt andra glas te for dan, innan jag tanker ta en powernap sa att jag ar pigg nar korlararen kommer och plockar upp mig.

Oh! En sak till. Mitt bankkort har en bild med Hello Kitty! Hur kan man motsta det? Jag ska nog tipsa Sparbanken om att man kanske kan fa valja vilken bild man vill ha pa kortet. Adorable! 


Har kommer aven lite bilder fran Au Pair skolan och New York! Kanske lite sent, men men...



Frihetsgudinnan fran farjan till Staten Island



Utsikt fran Top of the Rock, Rockerfeller Center. Visst ser det ut som en miniatyrstad pa bilden?




De harliga tjejerna fran skolan. If you see this, I hope you don't hate me from posting:)



Top of the Rock igen. Moi med Central Park i bakgrunden.



Var guide, som vi seriost misstankte vara Woody Allen i forkladnad.



Den basta bilden jag kunde fa av Ground Zero. Kandes lite konstigt att sta pa det stallet nar man vet att sa mycket har hant dar.



Mitt svenska hjarta klappade lite extra hart nar jag fick syn pa detta!



Min favoritbild for tillfallet! Yours truly at Times Square.



Och slutligen en liten bild pa mitt sovrum. Observera Krister i soffan:)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Det här inslaget gjorde mig glad!! Tänka sig Krister!

2009-10-27 @ 15:57:18
Postat av: Elinor

Ja, lilla Krister;)

2009-10-27 @ 18:04:02
Postat av: Katie

Härliga bilder, Ellinor....Saknar staden

2010-02-09 @ 23:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0