Blä

The Last Song är nog den värsta filmen att titta på innan man får besked om att man inte kan följa med till Niagara fallen. Människor är otroligt korkade. Hur jävla svårt kan det vara att ta upp telefonen och ringa ett samtal? Jag blir så fruktansvärt irriterad.
The Last Song var en gråtfilm. Och nu är jag på värsta depphumöret sedan februari. Bläbläbläblä. Jag känner inte för att göra någonting alls förutom att åka på roadtrip. Fan, jag ville ju och behövde ju iväg den här helgen!
Kanske åker och är med i värlsrekordförsök i kuddkrig imorrn istället. Lite bättre i alla fall. Hade varit rätt kul att ha på CVt.

Kommentarer
Postat av: sara

Glad Påsk! :)

2010-04-03 @ 09:56:27
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0