Födelsedags och Sushi

Planen var ju egentligen att jag skulle gått på Louisas födelsedagsmiddag tillsammans med resten av Livingstons au pairer, men i morse fick jag reda på att det även var värdpappans födelsedag. Så jag blev medbjuden på middag vilket jag tackade ja till. Var jättemysigt faktist, kommer nog att ta med mig lillkillen hem när det är dags att åka. Han är bara för söt!
Lite bilder efter att ha experimenterat med tusch! Kvaliteten suger för att jag var tvugen att fotografera dem för att få in dem i datorn...
Ville egentligen göra något Alice in Wonderland inspirerat här, men det blev inte så mycket. Tävling för de som hittar där jag lyckades få in något från Alice! Var, var?




Den ursrpungliga versionen av denna bilden var egentligen en av de 300 kladderna i pappren som jag gjorde under Jazz-tiden under plugget i helgen. Kanske skulle ha väntat lite med att göra klar den, och inte satt mig med den så fort jag kom hem häromdagen. Var så trött att jag såg de små kanariefåglarna kring huvudet. Oh well, kanske gör om den senare.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fjärilen!!

2010-04-22 @ 11:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0