Grr

Dagen har varit väldigt varierad. Har hänt många roliga grejor, och några tråkiga. Vi kan ju börja med det tråkiga. Lillkillen verkade ha käkat crankypiller idag. Han lyssnade inte för fem öre, sprang runt huset, var kaxig och när jag fick nog och tog ifrån honom bollen bet han mig i fingret. Skojar inte. Jag skulle ALDRIG slå ett barn, men har aldrig varit så nära som idag. Grep tag i honom i armen, skrek " you did NOT just do that!" och puttade ner honom på soffan. Blev så arh att jag inte kunde prata med honom på femton minuter, och när vi kom hem från att ha lämnat lilltjejen på dansen skickade jag upp honom på rummet... mest för att jag behövde lugna ner mig.
Annars har det hänt en del roliga grejer idag. Pratade med Elin idag för första gången sen i September över Skype, något som snart måste göras om! Dessutom har jag fått lite roliga planer inför helgen! Vi i tjejgänget kanske ska åka till stranden över helgen. Ta in på något mysigt, typiskt ameriskanskt motel, gå på nöjesfält och ha det allmänt roligt. Suss fyller år på måndag, vilket är anledningen till att vi åker.
Är lite smårädd för att nämna detta på bloggen eftersom det verkar så fort som jag nämner något här så blir det inställt. Peppar peppar.
Ska snart iväg till Chilis med ovan nämnda kompis och Beverly för att informera henne om helgens planer! Kommer att bli så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0