Idag prövade jag en ny taktik...

Imorse när lillkillen började gnälla för att jag gav honom fel origamipapper svarade jag med samma medicin. Satte mig på golvet med händerna i kors och whinade det bästa jag kunde " Well i want you to stop whining!" Hans ögon blev stora som tefat och han tystnade, innan han tog fram pappret själv. Hehehe, I rock.
Fick senare nästan en panikattack när jag upptäckte att det INTE sändes något Lost igårkväll, som jag alltid kollar på under onsdagsmorgnar. I ren tristress under frukosten gav jag Glee en chans, en serie som jag tidigare har sett som lite löjlig. Verkade typ som high school musical för vuxna, uck. Nej, jag hade faktiskt fel den här gången, Glee är helt underbart! Som en blandning mellan Grease och Greys Anatomy, dvs superhärliga låtar med djup drama och väldigt mycket komedi. Älskar! Ska kolla på ett avsnitt innan jag somnar ikväll.
Jag har en känsla av att onsdagar kommer att bli slappedagar fram tills sommarlovet. Ungarna är i skolan från 8 till halv 4, och vill leka på skolgården efter det. Sedan kör man iväg med tjejen till dansen kl 5, matar lillkillen och stoppar honom i pyjamas när man kommer hem, sedan matar man tjejen och efter det är det downtime och nästan läggdags. Väldigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0