Jag älskar vårreor

Älskar är ordet. Fullkomligt älskar. Jag kom över en jättefin sommarjacka för mindre än två dollar på Love Culture tillsammans med fyra andra klädesplagg och ett par jättesöta flipflops för sammanlagt 35 dollar. Jag var yr ett tag efter det och råkade handla ett par byxor, två par leggins och ett gäng tanktops. Allt gick på under 100 dollar, är supernöjd med den här dagen. Ett par ballerinaskor, en snygg klänning och ett par klackar så har jag basen i vår.
Var på ganska dåligt humör imorse och bestämde mig för att köra bort ill MJM för skoshopping. Spring dock in i lillkillen på väg ut, visade sig att familjen fortfarande var hemma så jag gick ut till baksidan där de (surprise surprise!) hängde vid studsmattan. Sprang in i grann au pairen Ana och inom tio minuter var vi på väg till Willowbrook Mall. Älskar mina grannar här!
Kom hem igen vid fem och sedan dess har jag befunnit mig på rummet, kolla massa teveserier och har haft det mysigt med godis och ritat litegranna. Imorrn ska jag in till New York med Carina och förhoppningsvis Ana och en till mexikan. Ska gå runt lite i Greenwhich Village, Brooklyn Bridge och Brooklyn itself.
En bild på tårtan från förra veckan. Yummy Yummy! Gud vad jag kommer att sakna Cold Stone när det är dags att åka hem till Svealand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0