Långfredag

Kom upp i morse och fick reda på att jag kunde gå ner igen till klockan elva efter att jag hade fixat tvätten. Yaaaay! Så nu sitter jag i sängen och käkar matsvah med jordnötssmör (matsvah är sådant där ojäst bröd som judarna äter under passover). Det och jordnötssmör är faktiskt en helt okej kombination, speciellt när det inte finns en enda brödskiva i huset. Det är lite som knäckebröd.
Nåja! Jag slutar jobba vid fyra och får se vad jag hittar på då.
Dagens nyhet: Ändrade planer för helgen! Istället för New York blir det nog en spontanresa till Niagarafallen tillsammans med Suss och några nya au pairer! Tydligen är det en lång bilresa, men jag tror det kommer att bli jättekul, äntligen kommer jag iväg och får se lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0