Önskar jag hade röntgensyn

Veckan har börjat igen, men inte så bra som det hade kunnat vara. Trots att jag somnade så fort jag släckte lampan igår var jag fortfarande zombie-trött imorse, barnen hann knappt mer än åka till skolan innan jag knallade ner till rummet och bytte om till pyjamas. Innan klockan blev nio hann jag somna om.
En av lillkillens dyrare grejor har försvunnit. Jag förbjöd honom att använda det förra veckan och nu när han får använda det så ligger det inte i lådan där det ska finnas. Jag vet att jag inte har flyttat på det eftersom jag inte minns det och det ligger inte på någon av platserna jag skulle ha lagt det om jag hade gömt det för honom. Så var kan det då vara? Ångest, även om jag inte har tagit det så känns det som om det är mitt ansvar eftersom jag ska veta var ungarnas grejor är. Fyfan.
För övrigt måste jag rycka upp mig, gå och köpa Word till datorn, fixa födelsedagspresent till på onsdag då jag ska på kalas, se till att ungarna gör födelsedagskort tills på onsdag, kolla upp resor till Niagarafallen och skriva inköpslista på matfronten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0