Shutter Island

En gång i halvåret händer det. Oftast efter en väldigt bra dag och med en god vän.
Jag glömmer bort att jag är rädd för skräckfilmer. Tycker att jag är oövervinnelig och att lite film inte är något som skrämmer mig. Hahahahaha. Yeah right.
Varför lär jag mig aldrig? Nu sitter jag i sängen med vidöppna ögon och funderar på om jag borde titta på teletubbies eller försöka hitta lite Bamse på internet för att lugna ner mig. En sak är säkert- aldrig i livet att jag kommer att gå nära ett mentalsjukhus. Never. Aldrig. Inte en chans.
Shutter Island var ganska förutsägbar. Trots det lyckades den ändå skrämma skiten ur mig vid vissa tillfällen. jag är glad att skrämselmomenten var galna människor istället för spöken, för i så fall hade jag nog inte klarat att sova förren på torsdag ungefär. Var lite som en korsning mellan Gothika och The Shining. The Ring lyckades de även klämma in, jag tror det var det som freakade ut mig mest. Jag hatar fyrar. Satt med fingrarna över ögonen genom halva filmen och hoppade till när de tände tändstickor.
Vad har jag annars gjort i veckan? Knappt hunnit sitta ner får jag säga. Jag har jobbat till halv 11 en kväll, svettats i 32 gradig värme och idag har jag gått på Zoo. Det var jättekul,  tror jag var bra mycket mer exalterad än lillkillen. Hoppade när jag såg hästar, vargar, pumor och geoparder. Det var ascoolt! De har djur här! Underbart! Jag kommer att hänga mycket där i sommar!
I helgen vet jag inte vad som händer egentligen. Imorrn ska jag kanske möta upp Tereza för att planera lite och på söndag kanske jag ska hänga med grannen. Försöker spara pengar och det finns inte så mycket att göra ni LIvingston om man försöker göra det! Vill in till NY och vara där hela dagen som förra helgen, men jag vet att jag bara kommer att slösa pengar som jag gör det. Ingen bra ide. Oh well. Glad helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0