Tisdagstankar

Sitter och lägger över lite låtar i iTunes, ska snart iväg till gymmet, har inte varit där på alldeles för länge. Jag ä r så himla trött på morgonen att jag inte orkar ta mig utanför dörren utan vill bara sova. Tycker jag är duktig som tar mig dit i tid för Zumban på fredagar. Alltså, jag måste lära mig att gå dit på kvällen istället!
Slutade hyfsat tidigt ikväll, ungarna hade någon slags röstning om student council ikväll så föräldrarna var hemma tidigt och tog dem dit. Skönt för mig, behöver lite lugn tid. Ska åka direkt hem från gymmet och kolla Lost hade jag tänkt, har knappt haft en lugn stund sedan förra veckan. På kvällarna när jag kommer hem är jag så trött att jag stupar i säng. Igårkväll somnade jag redan halv elva efter att hä svängt runt halva Essex County med Suss.
Nåja, det var väl vad jag hade haft för mig idag. Nu måste jag svara lite på mejl som jag både ha gjort igår innan jag sticker ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0