Tusen och en anledningar att älska New York

Vet inte hur jag ska beskriva det här dagen. Eller kanske lite.
Sol. Körsbärsblommor. Tröjlösa killar på skateboards som susar genom trafiken. Greenwhich Village och cupcakes i parken. Att nästan frivilligt gå vilse i Brooklyn Heights under äppelblommorna och påskpynt. Solnedgång över Manhattan med Frihetsgudinnan i bakgrunden. Billiga smågrejor i utestånden som står längs gatorna i Soho.
Happy Easter från mig!
Greenwhich Village



Yours truly utanför "Carries" lägenhet. Man fick absolut inte gå upp i trappan.



Påskmiddag från Magnolia Bakery, när vi ändå var i farten. (Min är den rosa!)



Yummy!



Jag köpte ett par nya armband som ska sitta på ett tag.



On our way to Brooklyn.



Här någonstans gick vi vilse. Jag tror den här bilden kan förklara min och Carinas personligheter ganska bra. Hon luläser kartan och försöker hitta närmaste tunnelbanestationen. Effektivt.
Jag: Ooohhh, pretty tree!
Tyskland vs Sverige...



Och på en utsiktsplats i Brooklyn Heights hittade jag den finaste solnedgången någonsin. Bilden gör den inte i närheten rättvisa.

Imorrn är det jobbedag som vanligt. Back to reality.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0