Bakldsjfnvklascvbnkjvde

Ungefär så känner jag mig just nu. Blääääää. Kom på fem minuter innan jag somnade halv 3 i natt att jag har basinformationsmöte på arbetsförmedligen idag. Halv 10. Hurra. Jag är inte utsövd för fem öre och katten säger åt mig att jag ska stanna och mysa istället för att gå dit. Ringde dem och frågade om det var obligatoriskt. Det var det.
Hoppas verkligen det här mötet ger mig aaaaaaaallaaaaaaaa svar på frågor som jag har nu och i praktiken ett jobb. Seriöst, jag har sökt jobb hela veckan behöver liksom inte basinformation. Sitter de och pratar om a-kassa som jag ändå inte får.. alltsa... nej... jag orkar inte. Och jag har ingen bil heller så då måste jag ta bussen och säkert sitta där i en timme extra och ha kul. Underbart.
.
Nej, nu måste jag väl klä på mig och försöka tänka positivt. Får sova senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0