Blank Mind

Känner inte så mycket för att skriva de här dagarna. Det händer inte så mycket i mitt liv som jag känner för att dela med mig på bloggen. Vissa veckor har jag så många ideer i huvudet att jag nästan sprängs och känner för att skriva hela romaner här, men dagar som denna står det bara stilla. Om jag skulle skriva något intressant/roligt skulle det inte bli  mer spännande än en redogörelse av hur tandkrämen smakade i morse. Och det är ju i ärlighetens namn inte speciellt intressant.
.
Tja. Jag är hästvakt igen, det är jätteskoj. Ska nog rida med gamla ridkompisen Carro imorrn, fastnade i stallet och traggade med henne en bra stund innan. Dagen har till största delen tillbringats i sängen med kisekatten, har börjat läsa en ny bok! Har bara kommit några kapitel in men det verkar jättespännande. Ska alldeles strax ner och laga mat, sen får jag se vad kvällen bjuder på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0