Blue velvet cake with white chocolate frosting

Vad jag ville ha:
.
Vad jag fick:
.
Innan ni dömmer denna stackars lilla muffins så vill jag bara säga att jag varken hade tillgång till röd karamellfärg (jag tog blå istället- varför i hela friden har vi blå men inte röd karamellfärg? Vem gör blå kakor? Förutom jag när det inte finns något annat då.), muffinsplåt och ca hälften av ingredienserna man egentligen skulle ha. Jag fick improvisa jäkligt mycket, och det blev inte alls så saftigt som jag minns det. Åt alltid red velvet cake i USA... med frostingen var i alla fall supergod! Vit choklad med cream cheese, yummy! Nästa gång ska jag bara gör en bunke med frosting och äta som den är!
.
Nu blir det powerwalk ner till pappa och hämta cykeln som står där så jag kanske får väck lite kalorier i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0