Cupcakes och tvättning

Igår fick jag ett otroligt stort sug efter att baka. Efter middagen ångrade jag mig dock, eftersom det enda vi hade ingredienser till hemma var kladdkaka, vilket jag börjar tröttna på nu, trot eller ej.
.
Så idag efter det rutinmässia jobbsökandet hade jag tänkt hasa mig ner till affären och köpa ingredienser till cupcakes! Har bara gjort det en gång, men jag är så fruktansvärt sugen på det! Ska hitta ett recept som ser gott ut bara...
Innan dess ska jag slänga in lite tvätt, dammsuga och så ska jag laga mat med! Himla duktigt av mig! Ikväll hoppas jag att jag äntligen kan hämta min cykel, hoppas att det inte börjar regna.
.
Katten hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0