Dagens lärdomar

Idag har jag lärt mig att:
- man mår illa om man äter halvkokt pasta med alldeles för mycket smör och ost med tveksam ålder på fastande mage.
- att det blir ännu värre om man dricker avslagen cola till.
- att jag har alldeles för lätt för att distrahera mig själv. I det här fallet redde jag upp ett bråk mellan husets katter istället för att försöka förstå arbetsmarknaden i Norge. Dessutom har jag precis upptäckt att vi har en kattinkräktare som smiter in när ingen ser. Detta förklarar kanske varför mina lilla kisekatt har varit så tjurig sista tiden, någon annan äter upp hans mat! Där ser man!
.
Nej nu blir det att återgå till ett sista arbetssökarpass den här dagen. Hoppas att den lilla colan jag har kvar räcker till att sockerchocka igång min hjärna.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0