Det sitter en fluga på mitt fönster

Den e jättestor och katten vill inte döda den. Jag tror verkligen den har suttit där sen igår. Utan att röra sig. Spionerar den eller vad?
.
Kom hem vid tre tiden igår efter en härlig kväll hos Emelie. Även denna gång mötte jag ett vildsvin mitt ute i skogen men vi båda kom undan oskadda. Innan dess hade det sprungit kaniner, harar och katter framför bilen. Nåja, hos Emelie då. Elin brottades med allt och alla och skrattade som ett får, Cark tillbringade en stor del av kvällen på golvet och trots att jag inte hade druckit alls så satt jag insvept i en filt och sjöng jullåtar tillsammans med Emma innan kvällen var slut. Haha, stackare Emelie och Niklas som måste stå ut med såna knäppgökar som oss.
.
Nu regnar det, jag tänker äta lunch och försöka få tillbaka makten över min säng från katten, och sen får jag se vad livet vill med mig!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hahah...i'd like to be a fly on the wall...

2010-08-08 @ 22:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0