Elinor goes datornörd

Jag börjar önska att jag var som Neo i the Matrix. Att jag bara kunde hoppa in i koderna i datorn och ändra runt på den lite hipp som happ. Det skulle hjälpa så otroligt mycket!
Nåja, eftersom jag tröttnade på att sitta och stirra på Monster.se fick jag Jennies ord i huvudet. Hon har en liten bloggbrud inom sig minsann! Fröken Ljungren tipsade mig i alla fall häromdagen att registrera mig på lite olika bloggsidor. Sagt och gjort! Jag lyckades till och med lägga in några av dem rätt i kodmallen (det var här mina Matrix fantasier började)! Så nu ska ni tydligen klicka på knapparna så att de kan räkna hur många som besöker bloggen och så vidare.
.
Do it!
.
Tillbaka till jakten på drömjobbet.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0