Fredagen den 13

Idag skall det alltså vara otursdagen numero uno. Förutom att jag faktiskt var tvungen att sticka ner till arbetsförmedlingen vid 9.30 och nästan blev försenad på grund av vägarbete, har jag inte märkt någonting ovanligt. Kanske har jag bara haft väldigt mycket otur den här veckan. Igår var det väldigt nära att jag slängde datorn i golvet när Ikeas ansökningssida inte funkade som den skulle. Jag satt och svor över den i en timme, stängde datorn och gick och la mig och mös med katten tills jag hade lugnat ner mig.
.
Idag blev prio ett städning av huset, sedan om jag hinner ska jag söka lite jobb och laga mat. Ikväll blir det fest i Hässleholm! Det är Festivaldax och genast förvandlas tråkiga Hässleholm till en metropol av färg, fest och lyckliga människor.
Nej, inte riktigt, men det kommer nog att vara lite roligare än vad det är i vanliga fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0