Gör om, gör rätt

Händelseförlopp ca 30 min efter förra blogginlägget:
.
Elinor går ut. Elinor läser på tabellen vid bussen att hennes busstur till Broby inte går förren 14 augusti. Elinor hatar skånetrafiken med hettan av tusen brinnande solar. Elinor ringer runt och försöker hitta skjuts. Elinor missar mötet. Elinor lägger sig igen och försöker glömma att hela morgonen har inträffat.
.
Har nu meddela att jag har vaknat och känner mig renad från morgonens frustration och ilska. Nu blir det till att söka ett jobb innan jag ska gå ner och ta itu med en diskhög lika stor som ett mindre berg i Himalaya. Om jag hinner sen kanske det blir ut att gå och runda, och ikväll blir det fest! Låter som en helt okej dag.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0