Grattis till tönten!

Idag fyllde han alltså 18 år, min lillebror. Vi körde vår vanliga tradition av sång, tårta och presenter tidigt på morgonen. Jag blev så trött av detta att jag var tvungen att gå och lägga mig igen. Sov i någon timme, drömmde skitskumt om besök från mina sydamerikanska au pair kompsar och deras värdbarn. Jaja, tvingade mig upp när klockan hade slagit fast jag gärna hade sovit vidare, och nu är jag helt snurrig. Hög musik på datorn och hoppas att vakna till. Ska skriva ansökningar till ett gäng jobb och hoppas jag får iväg dem och leta lite till. Hatar att stå vid vägskäl så här... vad ska man satsa på?
Jag bjuder i alla fall på lillebrors födelsedagspresent! 
.
.
Var meningen att det skulle bli en budgethistoria, men så kostade det waaaaay to much att rama in den. Men jag kunde inte låta bli! Det blev så fint med en ram. Och färgerna ser såklart bättre ut i verkligen.
Just det, eftersom han är född i lejonets tecken blev det en sådan. Är sugen på att göra en vädur till mig själv, men det är inte lika lätt! Men skam den som ger sig!

Kommentarer
Postat av: Erika

Den var ju hur tuff som helst! Förtjänar verkligen en ram =)

2010-08-03 @ 19:32:59
Postat av: Elinor

Tack:)

2010-08-03 @ 20:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0