Helgens händelser

Jag har under denna Hässleholmsfestival ...
- nästan träffat Jackie Ferm. Jennys pojkvän Ola hamnade helt plötsligt på bild med henne, har ingen aning om hur jag kunde missa det.
- fått skoskav på stortån. Ajaj. Kunde inte sova igårkväll för det.
- Blivit arg på världen och raderat en massa nummer i telefonen jag egentligen behöver.
- fått sätta igång english mode i hjärnan när jag pratade med någon dude från Israel. Han gillade inte cigaretter och tio minuter senare sprang han runt och letade efter dem.
- eventuellt blivit allergisk mot min mascara. Sadface.
.
Blandade intryck av den här helgen. Som alltid var det kul att träffa kompisarna, men vissa människor förstår jag mig inte på. Wierdos. Och Hässleholm blir liksom aldrig mer än Hässleholm, det spelar ingen roll hur många öltält man smäller upp inom en kvadratkilometer. Längtar iväg på lite nyra äventyr...
Nej, nu måste jag sova. Jag ska vara hästvakt ett par dagar framöver! Ska bli spännande, lite av en utmaning att gå upp tidigt menmen... Har lite olika ledtrådar på jobb med som jag ska följa upp, håll tummarna nu!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0