It only rains when I´m happy

Jag är så glad glad glad! Jobbet är på gång, jag kommer att få lite rutin på vardagen igen. Frustrationen över att inte ha någonting att göra börjar släppa, och jag kan inte beskriva hur skönt det är. Det är inte det att jag tycker illa om att sova länge på morgonen precis, men att känna stressen av att inte ha
några pengar har gjort mig galen.
Om jag någonsin blir ekonomiskt oberoende tänker jag bara sitta hemma och rita hela dagarna.
.
Har precis kommit hem från att ha skjutsat lillebror till Stenforsa där han skulle hämta sitt busskort och besökt Konsum. Handlade mat till de närmaste dagarna och en påse med lösgodis till helgen. Jag har inte ätit lösgodis alls sen jag kom hem, måste jag säga. Dags nu! Dock smakar det inte lika gott som Hemmakvälls godispåsar, de är bäst.
.
Ska nog läsa lite och sen laga mat. Ikväll ska jag nog hem till Louise. Imorgon blir det ett besök i Malmö och fest. På lördag blir det återhämtning från fest. På söndag blir det jobb.
.
Har ni förresten sett Toppbloggarna på aftonbladet? Hjärnlös underhållning när den är som bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0