Morgonstund har guld i mun

... eller nåt. Jag kan i alla fall inte somna om. Jobbcoachen som skulle ha ringt 15.30 i eftermiddag ringde 09.30 istället och väckte mig. Skönt att ha det gjort i alla fall, nu kan jag lägga hela eftermiddagen på saker som behöver göras.
.
Gårkvällen spenderades med Louise, Jennie, Lowe och Josse på sistnämndas veranda och med av en stor bag in box som vi delade på. Satt och pratade om allt mellan himmel och jord, och sen kom valpen Tequila och hoppade upp i mitt knä och somnade. Hon är verkligen sötast!
.
Fördereder mig nu för att gå ner och fixa frukost. Sedan blir det att dra en sväng till affären och köpa ingredienser till matlagningen de kommande dagarna. Ikväll är det tjejkväll hos your truly med hembakad pizza!
.
Intressantare än så blir det tyvärr inte. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0