Powerwalk och kanelte

Fick en mindre chock när jag ställde mig på vägen innan idag. Vi kan väl bara säga att den skrek" ELINOR! INTE MERA CHIPS PÅ VECKODAGARNA!!'" typ. Usch.
Har precis varit ute och powerwalkat i över en timme, var riktigt skönt, jag tror jag såg två vilda minkar på köpet! Fick massa sköna idéer till skisser med, får alltid det när jag är ute i naturen, asskönt! Ska nog göra det här till en rutin.
Sitter nu och dricker lite (mycket) te och surfar runt lite på spotify. Jag gjorde det mycket stora misstaget att gå genom stan tidigare idag efter en snabbis till systemet. Som en magnet drog BikBok och Cubus in mig och fem minuter senare satt jag och övervägde att råna pastamannen för att få pengar till lite shopping. När jag lyckades slita mig därifrån råkade jag av misstag vandra in på Din Sko och såg tusen söta stövletter som jag viiiiiill haaaaaaa. Viiiiiiiillll haaaaaaaaaaaaaaaa. Så mycket. Pain, I tell you. Misery. Jag har nog aldrig varit så motiverad att skaffa ett jobb innan.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0