Skype är super

Igår avslutade jag dagen med att skypa med Suss. Egentligen första gången sen USA vi har pratat på riktigt, och herregud som vi pratade... i fem timmar satt jag vi datorn! Det var ju nästan två månader sen vi sågs (herregud, vad har hänt med tiden??) och då får man prata så länge. Pratade genom USA, jag fick en grundlig redovisning av hennes Californa resa och de sista dagarna i NJ, jag delade med mig om skånelivet och så satt vi bara och flummade. Det kändes nästan som om vi var tillbaka på Chilis med våra sallader och så mycket cola att dricka så att man spyr, trots den svenska musiken i bakgrunden och rundgången i högtalarna. Vi ska i alla fall ses nu i höst, antingen i Stockholm eller här nere i Skåne. Längtar längtar!!
.
Ska snart iväg till jobbcaochen, som vanligt känner jag mig inte speciellt förberedd med det går väl bra ändå. Sen ska jag väl laga mat till mor som vanligt, pasta med någon spenatsås och om jag hinner städa. Ikväll blir det powerwalk och så får jag se sen!
.
Arrividerci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0