Tankar från en skrivbordsstol

Kan ju säga att jag lyckades snöa in mig totalt på Tim Burton igår kväll. Både The Nightmare och Corpse Bride avbetades till tonerna av lillebrors förfest på nedervåningen, och sedan kollade jag på Hipp Hipp och drack ett par glas vin samt försvann upp en sväng till stallet med Louise och snackade lite skit.
Har så fruktansvärt ont i huvudet att jag håller på att börja böla. Jävla förkylning, rent ut sagt. Tredje dagen nu och det drar så mycket energi, orkar inte göra någonting. Förra gången jag mådde så här och gick ut och körde ändå slutade det ju med att jag var sjuk i flera veckor... vill verkligen inte riskera det igen. Febern är borta med hela mitt huvud känns sprängfyllt och jag går bara runt och fryser.
.
Dagen har alltså tillbringats i morgonrocken framför datorn. Har ritat en del och lyssnat på musik. Sen lagade jag pannkakor, minsann! Av den lilla smaken jag kände kan jag säga att de blev awesome. Spännande, va? Nej, nästa helg ska fan bli annorlunda! Jag ska komma igång med träningen i veckan, söka jobb och i helgen blir det examensfest. Egentligen har jag ganska mycket att göra så jag måste nog sätta igång med listskrivandet känner jag... Power till mig! Nu ska jag bara hitta någonting att fördriva kvällen med så är allt bra! Jag är så fruktansvärt sugen på grönsakschips från USA. Amerikanskt godis alltogether. Kan de inte börja importera sagda chips, Peanut Butter Cups, allt från Dunkin Donuts, Cold Stone och mysiga små diners? Då hade lyckan varit gjord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0