Tillbaks på ruta ett

Det gick inte så bra på jobbet. Är det en sak som jag har lärt mig av au pair livet, är det att man måste följa magkänslan, annars kommer det inte att funka i vilket fall som helst. Kommer alltså inte att börja på detta av olika anledningar. Lite tråkigt, men jag kan inte gå på ett jobb där jag vet att jag inte skulle må bra. Inte rättvist mot någon.
Lite trist känns det, men det är bara att ge sig på det igen. Jag har i alla fall en massa jobbannonser sen förra veckan att gå genom, och lite andra ledtrådar som jag ska börja kolla upp på stubinen.
Först av allt ska jag äta frukost. I eftermiddag ska jag in en sväng till stan med Louise och Jennie. Vi ska besöka Louises gym, jag ska pröva hur det är att gå där. Verkar billigt och bra. Äta lite med ska vi göra! Som ni vet tycker jag aldrig det är fel...
När jag kommer hem ska jag sätta mig ner med arbetsannonserna i lugn och ro.
.
Haha, ni vet när någon gör någonting dumt mot en i en dröm och så vaknar man och är förbannad på dem? Hände mig i natt. Jag drömde att jag var i ett rent slagsmål med en annan person (hon började) och när jag vaknade blev jag  skitsur eftersom jag insåg att det bara var en dröm och jag inte hade någon anledning att stämma skiten ur henne. För jag ville ge igen för att hon hade startad slagsmål inne på Cubus i min dröm. När jag somnade om drömde jag att jag var med i Glee, fast jag inte sjöng så bra. Men kul var det. Jag hade en fläta som gick ner till knäna på mig.
.
Det var dagens första intryck! Signing out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0