Boots

De senaste dagarna har jag lyckats med ett par saker:
- lärt mig koka kaffe (det lönar sig verkligen att inte ge sig efter första försöket)
- försovit mig
-missat bussen
-... samt att nästan halka och drutta omkull på en gömd isfläck.
.
Jag tycker absolut inte att jag är klantig.
.
Har i alla fall fixat allt med csn om inte något oväntat inträffat. Yay me! Det gick nästan smärtfritt.
.
Har inte hänt så mycket av intresse i veckan egentligen. Kämpar vidare med julandet. Skulle behöva ta en dag då jag bara ligger och glor i taket och inte gör så mycket mer. Eller en dag att bli klar med ALLTING... det skulle jag nog fixa om jag fick en dag till det. Inte van att ha så här mycket att göra, så jag börjar känna mig lite stressad. Men hellre så här än tvärtom!
.
.
Ännu en grym jullåt som jag nästan lyssnat sönder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0