Nyårskläder och magsjuka

Är det inte dags för Forever 21 och Love Culture att öppna i Sverige, gärna på en ort nära mig?
.
Varit inne i stan idag, först hos farmor för lite sent julfirande och sedan en snabb sväng på stan för att hitta nåt att ha på mig till nyår. Det gick sådär. Jag hittade massor, men inget nyårsvänligt precis. Tillslut hittade jag på JC (jag har inte handlat på JC sedan gymnasiet tror jag...) en kjol och blus till vettigt pris och ett sött halsband. Det får räcka tills på nyår, kanske tar jag en runda till på stan om jag hinner. Känns dock inte som prio nr 1.
Drabbades i söndags av det värsta man kan drabbas av. Magsjuka. Tack och lov spydde jag inte så många gånger, men har mått dåligt och haft feber sen dess. Har mått bättre om man säger så. Blev helt utmattad och illamående av att gå en halvtimme på stan. Ärligt talat känner jag inte för att göra något annat än att bara ligga i sängen och dricka vatten i ett par dagar. Det är därför jag inte har skrivit något...
.
Vad jag hade velat ha på mig till nyår är:
Forever 21
.
Charlotte Russe
Forever 21 (L)
.
Forever 21
.
... och det här är väl kanske ingen nyårsklänning, men den hade ändå gärna fått flytta in i min garderob. Från Charlotte Russe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0