Pepparkaksbak

Har precis avslutat årets pepparkaksbak. Ikväll SKA jag slänga ihop lite knäck med. Det har jag bestämt mig för nu. Men först ska jag kolla på antingen Elf eller A christmas carol.
Väääldigt lugn helg annars. Eller lugn och lugn, jag har fått mycket gjort med inget festande precis. Mådde sjukt illa igår, ögonlocken brände och kände mig febrig. Tänkte att nu kanske det bryter ut så jag slipper vara halvsjuk hela jävla tiden. Så jag la mig i soffan och kollade på ett par filmer på kvällen istället för att gå ut och vara social. Behövde kanske bara ladda betterierna lite, för idag känner jag mig tusen gånger piggare! Skönt. Bara att fortsätta med juleriet. En tavla är avklarad, nu har jag bara resten kvar.
.
Kanske ska julpynta med när jag ändå är i farten? I USA pyntade jag rummet redan i början av december. 
.
Ganska kul att min judiska familj hade mer julpynt till granen än vad vi har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0