Å gud, vilken dag

Ca femton centimeter snö, och halvsjuka ungar, vilket betyder att de inte får gå ut, vilket betyder att de blir extremt rastlösa och... skitjobbiga. Under perioder, jo faktiskt. samtidigt är öven jag halvsjuk och känner mig helt ur form och låg, och det absolut ENDA jag har kännt för hela dagen har varit att krypa ner under täcket utan speciell anledning och hoppas att den har dagen försvinner fort. Antagligen har jag varit dryg och lite överreagerande, men kom igen... gud alltså. Jobbade sjukt länge med, från 7 på morgonen till 7 på kvällen, min hjärna känns som en bunke saggig havregrynsgröt just nu.
  Och imorrn är det tydligen en snowday till, så jag kommer antagligen jobba precis, eller nästan, lika länge. Suck. Kan Amerikanerna inte bara lära sig att sätta på vinterdäck? Längtar som tusan till fredag! Hoppas verkligen att de håller skolorna öppna då!
  Nej, nu ska jag kolla på senaste Lost och sedan bums somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0