A long days night

Är sjukt trött just nu, så jag skriver bara lite snabbt. 
 
Hade n supertrevlig gårkväll md Suss och Beverly dä vi bestämde att vi antaligen ska gå på en musikfestival i början av Maj.Bamboozle heter den, och bland annat Wheezer och Kesha ska spela där. Det ser v fram emot!
  Tänkte jag skulle lägga mi tidigt, men yeah right.. somnade som vanligt någon gåg vid halv 2. Kanske inte mitt bästa drag, med tänkte på hur fruktansvärt trött jag var under dagen igår. Hursomhelst hämtade Rowena mig och Suss vid kvart i åtta och sedan bar det av mot Snowtubingen. Jag fick den stora äran att vara kartläsare, och jag måste säga att vi inte kom fel en ena gång! Själva snowtubingen var jättekul, ungefär som att åka vattenrushbana på snö! 
   Alla var ganska trötta, så vi jg och Suss landade hemma i mitt rum dar vi halvsov och Youtubade oss genom eftemiddagen. Sedan plockade i upp Rowen igen och käkade kinamat, innan vi stack hem till Suss för en sleepover och lite filmer.
  Lånar hennes dator just nu och surfar runt, och hennes mellanslagstangent är skittrög. Så är det några ord som är sammasatta, men inte borde vara det så vet ni varför! Haha... Övertrött här borta.

Just det! Idag är det exakt en månad tills att mamma och lillebror kommer hit! Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0