American Idol

Ska jag kolla på nu. Har bäddat ner mig i sängen för lite myspys och lyssnar på dem just nu. Victoria Beckham är meddomare, och jag måste bara säga att hon ser skitkonstig ut. Halsen är typ tre centimeter bred.
  Jobbade till ganska sent idag, men det gick bra. Dessutom har jag nyupptäckt keso. Ja, till och med jag kan tröttna på toast med jordnötssmör.

Vaknade klockan fem imorse av att rymdvarelserna anföll. Eller det var vad jag trodde i alla fall. Visade sig att det bara var telefonen som ringde med ett inspelat meddelande från skolan som sa att de ställde in förmiddagslektionerna på grund av snön. Jag var halvvägs uppe ur sängen efter att jag hade lyssnat på det innan jag insåg att jag kunde sova i nästan två timmar till.
  jaja, ungarna behövde inte till skolan förren halv tio, vilket sabbade mitt schema. Jag hann inte till gymmet så som jag hade tänkt, och på grund av min internet connection från helvetet och Lostbehov hann jag inte med en kort tupplur för att balansera upp väckningen kl fem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0