Chocking

Nu börjar jag få nog av en grej. Ända sedan jag kom till USA har jag haft extremt lätt att få elektriska stötar av allt och alla. Att man kan få det av en bildörr någon gång då och då spelar det ingen roll, men nu får det fan räcka! Stötarna blir bara kraftigare och kraftigare med. Jag kan verkligen se gnistan i fullt dagsljus.
Lista på saker jag fått stötar av idag:

Bildörr
Lillkillen
Sängklader
Säng
Filt
Torktumlare
Strumpor

Vafan? Att jag får stötar av bildörrarna har blivit mer en regel än ett undantag, och jag måste alltid ha någonting mellan mig och bildörren nu. Typ en plastpåse eller ett par vantar. Och herregud, hur kan man få stötar av en säng?? Kan någon hjälpa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0