Då försöker vi igen...



Campbells Soup målningarna av Andy Warhol har man ju sett bilder på innan



Det var så fullt med människor kring den här målningen att jag knappt kunde ta ett foto. Van Gogh, självklart.



Och så lite bilder från i lördags...



Jag och James Bond



Beatles



Och en kass bild på mig och Bono. I bakgrunden ser ni lite Jon Bon Jovi.

Kan tillägga att jag lyckades ta ungefär 300 bilder under helgen som gick, och att jag hade kunnat lägga upp hur mycket som helst. Men i ärlighetens namn känner jag mig för lat för det just nu, och jag börjar jobba om ungefär 10 minuter.

Och en annan grej som hände igår. Jag lyckades sätte igång tjuvalarmet här i huset! Det lät verkligen som ett bomblarm eller något så jag fick panikslagen ringa till värdpappan som fick guida mig hur jag skulle göra för att stänga av det. Telefonen ringde från vaktbolaget, och jag var livrädd för att polisen skulle komma och inte tro på att jag bodde där. Nåja, då har man lärt sig att inte komma hem tidigare  än vad de väntar en, för då kan det börja låta som om huset är på väg att explodera. Var skakis i en halvtimme efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0