Dagens nyhet

De har stängt Delaware. Vad är då Delaware, undrar ni? jag kan tala om för er att det är en stat, och att den är stängd. Man kommer inte in där.
Varför?
Zombieoutbreak?
Radioaktivt kärnavfall?
En massa spöken har invaderat den?
Karantän för svininfluensan?

Jag kan tala om att det är inget av det ovanstående. Det är snöfall. De har fått ca 30 centimeter snö, och allting har bokstavligt stannat. Gränserna med, tydligen. De har inte snöplogar att ta hand om allting. Tydligen har de ALDRIG haft så mycket snö innan.
  Vi fick ca femton cm igår, och det verkar som om Livingston inte har sett sådana mängder innan. Barnen typ fastnade när de försökte gå där innan.
  Har haft en något bättre dag idag än igår. Fast jag lyckades missa ett trappsteg i trappan och trillade ner och stukade foten så att det gjorde så ont att jag nästan svimmade (ni vet vad jag pratar om) och storböla inför ungarna. Men de var snälla, sprang och hämtade is åt mig, gav mig nallebjörnar och kramar.
Nåja, jag haltade runt halva eftermiddagen, men blev sedan bättre.

Sedan lekte vi, jag har kommit på att min talang för att ladda upp statisk elektricitet kan användas som en superkraft. Jag blev " the Electrecution Monster" och vi hade kuddkrig mot varandra i typ en timme. Skitroligt!

Nu måste jag springa på mötet. Kanske skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0