Happy Belated Valentines Day

Jag hade inte under några omständigheter rosa tema på min dag igår. Sov till klockan tolv, vaknade, somnade om en halvtimme, stirrade in i väggen några timmar innan jag insåg att klockan nästan var halv 3, och vi kl 4 skulle befinna oss hos Carina för att fira födelsedagsbarnet.
  Panikduschade och letade tejp för att kunna slå in hennes present (misslyckades med det senare) innan Suss kom och hämtade upp mig. Jag hade världens huvudvärk och var inte precis jättepigg efter gårdagskvällen. Nåja, vi kom dit ocoh överraskade henne. Hennes värdmamma hade ordnat det jättefint, med den godaste tårtan jag någonsin har ätit och en massa annat gott. En annan familj var där också, barnen var verkligen supergulliga. Två små tvillingflickor som ville leka hela tiden, jag får ju aldrig leka med riktigt små barn så jag var nöjd.
  Sen blev det karaoke dags! Rowena och Carina sjöng någon tysk hiphoplåt, och någon annan schlagerliknanade historia. Sedan drog Suss upp mig och tvingade mig att sjunga små grodorna, komplett med rörelser. Senare hävdade hon att det var bra att sjunga den låten för att spränga personliga gränser eller nåt. Yeah right.... men nu har jag gjort det i alla fall;P. 
  Sedan stack vi till Applebees för middag, det var helt okej där. De visade en Rangers match som vi halvkollade på, Lundquist stod i mål och självklart blev man lite stolt. Rangers vann hehe!
  Alla var ganska trötta sedan gårdagsnatten, så vi stack hem redan innan curfewtid trots att alla är lediga idag. Jag hade hela huset för mig själv så jag och Suss bestämde oss för att ha ett Star Wars maraton och sleepover, men vi var så trötta att vi däckade innan första filmen var slut haha. Jag önskar att jag alltid bara kunde vara ledig här i USA, det hade varit så perfekt då...

Idag vet jag inte vad som händer. Måste egentligen köpa kort till mina barn eftersom de inte fick något på Valentines day från mig, men måste klara mig med det under fem dollar, vet ej hur det kan gå... Får kanske köra en quatersjakt under sängen för att fixa det... Oh well.
  Hoppas ni hade en fin och romantisk Alla Hjärtans Dag där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0