Helgens planer

Ikväll: Antagligen middag ute med någon och sen hem för att sova och be till gud att vägarna håller sig öppna så att man kan ta sig fram imorrn. Det ska tydligen snöa, och den hel del den här gången. Som värst beräknar de 20 cm i natt, och de får man ju erkänna faktiskt är en del.

Lördag: Lämna huset senast kl. 8 för att åka iväg på Snowtubing tillsammans med Suss, Rowena och Carina. Så fort jag kommer hem från detta ska jag kasta mig in till New York tillsammans med Tereza för lite museumbesök och sightseeing.

Söndag: Ännu en trip till New York, den här gången tillsammans med Carina, for att gå på Museum of Modern Arts. De har en Tim Burton utställning som jag är supersugen att kolla på!

För övrigt så flyter det på ganska bra här kan jag tala om. Idag är det exakt fyra månader sedan jag kom hit och det betyder att en tredjedel av mitt år är över. Det känns precis som att jag alltid har varit här samtidigt som jag inte kan fatta att tiden har gått så fort som den faktiskt har gjort. 
  Åkte till Eagle Rock igår för att kolla på NYs skyline. Det är så himla mäktigt att se den därifrån! Som en tavla. Misstänker att det kommer att göra fysiskt ont i mig sista gången jag är i NY innan jag åker hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0