Jag är på "sånt" humör just nu

Alla hjärtans dag slog till i mig lite för sent. Jag vet inte om det är all överskottsenergi jag har fått av att egentligen inte göra någonting idag, men jag känner mig väldigt känslosam, romantisk och allmänt glad, ungefär som om jag skulle klara av allting, som om livet verkligen är en dans på rosor.

jag borde alltid vara ledig, tror jag. Känner väldigt mycket för att kolla på någon fin kärleksfilm, typ Moulin Rouge eller Once. Falling Slowly måste för övrigt vara den allra bästa kärlekslåten någonsin! 

Nåja, här kommer i alla fall några bilder från helgen som har gått! 

 

I söndags blev jag en väldigt glad svenska som lyckades göra semlor. Yay me!



... och dagen innan köpte jag en klänning på Willowbrook Mall som jag gillade. Jättemycket.



... och denna bilden är från i fredags när jag lät barnen måla mina tånaglar. Lilltjejen ville jättegärna göra smilyes, vilket lillkillen med blandat resultat också ville. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0