Jag såg en klubb på Facebook...

Den heter " Vi kan flyga till månen, men inte köra tåg på snö... " Jag tycker den beskriver min inställning till amerikanernas inställning till snö. Det var nästan kaos utanför skolan idag. Alla körde som sniglar av förklareliga skäl, och jag blev nästan lite nervös när jag satt i bilen med värdpappan, fick inte köra själv.
  Skoldagen är nästan garanterat inställd imorrn, vilket betyder en arbetsdag på minst tio timmar för mig. Idag slutade de vid lunchtid, och min dag jobbedag har faktiskt varit helt ok. Vi stack till dinern och åt lunch, så jag behövde inte laga hurra hurra, och efter det försvann lillkillen nästan direkt på en playdate, och jag behövde bara passa lilltjejen och grannpojken i några timmar, och de var extremt lättskötta måste jag säga! Sedan stack de ut och lekte med de andra grannarna, och jag fick en paus tills de skulle kalla upp mig, vilket de inte har gjort ännu. Sa att jag skulle fixa maten, men har inte hört ett ord från dem på ett tag. Jaja, jag ger det en halvtimme till, sen går jag upp och kollar läget.

Hehe, nu ringde de precis och sa att jag var ledig. Helt ok snödag! Ska ut nu och gå i snön tillsammans med Suss, tror att jag ska ta med mig kameran ut och ta några bilder. Sen blir det väl i säng ganska så tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0