Lostpermiär ikväll!

Sådärja. Nu fick jag det ur systemet! Klockan 20.00 sätter de igång, men gissa vem som jobbar då! Fan fan fan! Nåja, det allra första jag ska göra efter är att leta rätt på valfri internet sida där de visar avsnittet, även om det betyder att jag måste leka detektiv och sitta uppe till mitt i natten. Men det är värt det! De fyra första minuterna finns ju redan på internet, och i ärlighetens namn säger de inte så mycket. Såklart kommer väl det intressanta ungefär tre sekunder efter att de klipper. Nåja, jag har en känsla av att alla som pratar med mig idag kommer att få höra mina halvfärdiga teorier om vad som kommer att få hända.

Har redan fått min förmiddagsnap och väntar på att morföräldrarna ska åka/städerskan ska komma. Ikväll kommer föräldrarna tillbaka, men inte tillräckligt tidigt för att jag ska kunna springa till tvn nejdå... Hoppsan jag kom av mig lite. Jaja. Annars vanlig dag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0