Presidents Week

Om jag inte har sagt det innan, så är det Presidents Week nu. Alla barnen är lediga från skolan den här veckan. Någon dag är det Presidents Day, men jag är inte säker på vilken. Om jag har fattat det rätt så är jag ganska säker på att man helt enkelt firar presidenten extra mycket.

Jaja. Jag firar helt enkelt med semlor. Sov väldigt länge igår, sedan gick jag och Suss upp, åt lite mat och kollade på andra Star Wars filmen innan Beverly kom, så vi bakade semlor och kollade på Anastasia. Blev ännu en film för mig innan jag gick och la mig, men däckade på en gång.
  Idag jobbar alla mina vänner, men jag har en del grejor att göra. Måste städa upp i huset, sticka till gymmet, köpa lite grejer... och sen bara ta det hur kugnt som helst. Jag har fortfarande inte fått tillbaka min mobil och måste erkänna att jag känner mig handikappad. Blir ju inte bättre av att det snöade i natt heller. Vet inte hur allvarligt det är, eller om det är körbart väglag ute. Nåja... Då har jag ju i alla fall en bra anledning till att sitta inne och äta de överblivna semlorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0