Sunday morning

Blev en lugn kväll igårkväll. Stack ut för lite frisk luft, landade på Barnes and Nobles för att kolla runt lite grand (de har öppet till tio på kvällen. På lördagar!) , stack till Shoprite och köpte godis och chips för att försöka lindra världens huvudvärk och hyrde Angels and Demons. När man kom hem, fullt övertygad om att ungarna låg och sussade, möttes man av ett Wii maraton och två övertrötta barn.
  Så det blev till att rycka tag i sig själv och lägga dem. Lillkillen somnade inom femton minuter efter att TVn stängdes av, fick nästan bära honom upp och borsta tänderna på honom. Gick bra att lägga lilltjejen med. Går så mycket bättre än det gjorde när jag först kom hit, då kunde det ta timmar. Nu får jag lillkillen att sova på en halvtimme och tjejen att däcka efter lite läsning, utan några som helst protester.
  Var själv ganska trött, så jag smög ner till mitt rum, åt lite godis och satte igång filmen. Orkade bara se halva innan jag somnade och bestämde mig för att se färdigt den idag om jag får någon chans, det är ju inte som att jag inte vet hur den slutar.

Har kommit fram till att broadway på min födelsedag kommer att gå lös på nästan trehundra dollar! Svider lite i plånboken och hindrar mig från att kunna gör som jag vill, men var gör man inte för att få en lyckad 20 års dag? Ska in till stan nästa helg och förhoppningsvis har jag nog med pengar så att jag kan betala då, värdmamman tipsade mig om att köpa dem på teatern istället för att beställa över internet så jag slipper betala extra avgifter och sånt. Lyckades spara 100 dollar den här veckan vilket är något slags rekord för mig. Annars åker jag in när jag får extra ledigt i febrari.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0