2 Januari

Idag är det en sådan dag då det inte är meningen att man ska göra någonting. Jag har faktiskt redan varit utanför dörren, och det var svinkallt. Fy fan.

Hamnade på Chilis igårkväll tillsammans med Suss som äntligen var tillbaka efter sin vecka i Miami. Lite catching up, och det behövdes verkligen! Vi glömde helt bort att beställa och satt bara och snackade om precis allting mellan himmel och jord den första halvtimmen, man kunde nästan se att sevitrisen blev lite stressad av oss haha. Blev kvar där i nästan två timmar där vi satt och kollade på foton och skrattade högst av alla på restaurangen. De stackars andra gästerna måste verkligen ha stört sig på oss. Jag hade i alla fall gjort det om det hade suttit två flummiga tjejer och snackat på nåt mysko språk. 
  Sedan stack vi till bion och kollade på Have you heard about the Morgans? Helst okej film, men jag måste säga att jag blev lite besviken på den. När jag såg trailern verkade den hur kul som helst, men det var verkligen en sån film där de har tagit alla roliga skämt och pressat in dem i trailern. Inga överraskningar alls.
  Efter det drog vi hem till mig och Suss sussade på min soffa till klockan ett nästa dag, då vi stack till Subway för frukost. Jag drömde om rabiessmittade zombiekatter hemma hos pappa och vaknade gråtade för att jag tyckte så synd om kisarna.

Ska jobba om en timme och sitter och slappar i sängen. Hade gärna stannat här i kväll och kollat på film och halvsovit. Tack gode gud att jag är ledig imorrn med! Älskar ledighet så mycket. Grymt skönt! Ska försöka utnyttja tiden och rita färdigt lite teckningar som jag borde ha gjort för... två månader sedan. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0