Back from bowling

Så kan man pricka av ännu en sak från sin "To do in America" lista. Har precis kommit tillbaka från en bowlingkväll med Suss, Carina och Rowena! Jag förlorade båda gångerna vi spelade, men jag gjorde faktiskt första striken! Ledde stooooort i början av båda omgångarna, men sen vet jag inte vad som hände... klotet började hoppa runt lite som det själv ville. Jaja, jag kom  i alla fall inte sist någon av gångerna, antar att jag får vara tacksam för det. Superkul var det och skönt att göra något annorlunda än att bara sticka till bion eller fika.

Sen så tänker jag tillägga att jag har nog världens bästa värdfamilj. De betalar min biljett till Muse som födelsedagspresent. Hurra för dem!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0